för att fatta mig kort...

1.Det var nog bra att jag aldrig följde på bion utan plågades med intervaller istället för den var tydligen inte bra xD
2.Det är kulturvecka som är väldigt nice men då finns det inget att se fram emot till jul annat än sportlovet och påsk.
3.Dagen i stallet har fått mig att inse en massa...
*Jag är inte fullt så dålig som jag trodde
*Jag har blivit mycket sämre sedan jag slutade på ridskola.
*Bonita är väldigt "stoig".
*...jag har alltså inte förstört henne, hon är bara så som häst.
*Jag kan inte förvänta mig så mycket av henne
*...men dock kan hon ändå mer än vad hon ids.
*Hon är en häst som inte gillar när man kräver saker vilket jag gör (a)
*Vi kan bli bättre tillsammans men vi kan inte bli mycket bra.
*Jag vet inte om vi kan, men vi ska försöka få galoppen att fungera!

*Jag fryser som fan!

Om ni inte förstod något av mitt inlägg så blir det väl lite problematiskt men sista punkten kan jag förtydliga lite mer.
  Står inne i boxen med Bonita - efter att jag har sett Angelica rida henne, fått tips, ridit själv, skrittat i skogen tsm med Angelice och Frejeld, pratat ut och sagt hejdå till Angelica - när jag märker hur hon börjar stressa upp sig lite. Som tur är ser jag ut genom fönstret och då får jag syn på Jenny och Fejeld i full galopp runt omkring stallet, hagarna och huset. Vilket leder till att jag får lite smått panik men jag går i alla fall ut och försöker få tag på Erling men det går ju sådär. Som tur är har hästarna sprungit till maten som finns i Bonitas gammla hage så den stänger jag medan jag tar ut Bonita som är en aning uppspelt där inne ensam i stallet. Efter det så ringer jag till Angelica och sedan lurar med först Frejeld och sedan Jenny till deras riktiga hage. Får dock lite problem med att stänga detas skeva grind men Erling kommer hem precis i tid. Jag är då väldigt stelfrusen så jag cyklar i räserfart - dvs mycket fort eftersom jag inte kunde känna mina ben - hem och nu blir det käk innan fyspasset, egen träningen för fotbollen börjar i våran egna lilla spegelsal,
beso<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0