Fjällen..!

Tjoosandooosan!
Nu kommer lite från Abisko här :D
Jag vet att jag är lite seg men om jag säger så, är det någonting jag är snabb på?

Det var i alla fall en helt gode awsome - ahaha internt skämt, USA, dagboken - resa/vandring.
En bild säger mer än tusen ord så titta och se...
Många många naturbilder och de är väl bara roliga för mig att se på så några sådana blir det inte. Om någon vill se så kan jag ju lägga upp men haha knappast.

Carro, precis framme ;)


Mot Abisko!


Tilda och Feffe :)<3


Marcus:)<3



Fanny :) <3


Flickorna :) <3


Detta bjussar vi på ;) <3


Funny :) <3


Under ytan ;)


Mot toppen (:



På toppen :)


Påväg nerför :)


Som några tyckte, en mycket läskig bro ;)
mysig kväll vid elden :) <3


Våran fjällby :)


Och sen var det sluttt.
Kanske blir fler bilder sen men nu måste jag kila,
beso<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0