fi-fi-fi-finfin filmkväll!

Tjoosandoosan alla söndasgbarn!
Söndag, segdag.
Erkänn två lördagar hade varit bättre?


snottat av feffe <3

Medverkande i denna superkväll:
Elin Hansi
Sofia Kihlström
Elina Hedenström
Emmelie Larsälv
Isabelle Isacson
Felicia Björkman
Hanna Sääskilahti

Vi såg Case 39 som var jävligt bra, liksom de två andra filmerna jag har sett i helgen.
Efter filmen så gick vi ut och hade oss lite ;)

Today har det varit väldigt segt men ikväll blir det antingen att fara ut och springa eller fara på bio med Izza, Lina och Emma.
BESULTSÅNGEST!
Vad som är roligast hör man ju men vad som är smartast är ju en helt annan sak...

Nu får jag ta och städa upp lite i mitt rum och sedan blir det en dejt med violinen <3
beso<3

filmen som Izza, Lina och Emma ska se.
jag vill me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0