allting är så bäckmörkt

Tjoosandoosan!
Lääänge sen nu men allt har varit så stressigt i veckan.
Måndag, till Bonita, spurtcykla hem, styrkepass, sova.
Tisdag, göra läxor medan jag gör i ordning maten på spisen, fiol, plugga, sova.
Onsdag, spurt till Bonita direkt från skolan, spurt hem, fotbollsmöte, plugga, sova.
Torsdag, plugga, styrkepass, plugga, sova.
Fredag = idag :D
Red en lugn tur barbacka med Bonita efter mycket mys i stallet eftersom det var lite halt och hon har ännu inte fått sina vinterskor. Nu ska jag käka Paltmuffins som mamma länge har försökt övertyga mig om att det inte är muffins utan mat. Aja, tillslut får man väl tro på henne och käka det när man sett receptet och eftersom jag inte tror att vi skulle kunna äta muffins till middag...
  Ikväll blir det filmkväll hos Tilda med Hanna och Lina mf :D <3 Saknat dessa kvällar! <3

Saknar dessutom mina fina flickor! Fast som tur är så är det Izza som kommer hem imorn och Emma som kommer hem på onsdag<3 SAKNA EN MASSA <3

Nu blir det paltmuffins!
När jag skriver igen, det får vi se
beso<3


så mycket  love <3

Kommentarer
Emma

åh vad jag saknar dig gumman(a)<3 Men snart är jag hemma igen!

2010-10-16 @ 22:12:40
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Emma

åh vad jag saknar dig gumman(a)<3 Men snart är jag hemma igen!

2010-10-16 @ 22:12:44
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Grisen

Fan vad jag saknar dej!! men snart ses vi gumman :*<33

2010-10-17 @ 11:15:36
URL: http://iidaee.blogg.se/
Izza

:)<3 NU ÄR JAG HEMME ;D!<3

kan vi inte ha en liten film kväll på ferdag också nu när båda jag och emma är med :)<33

2010-10-17 @ 18:03:38
Izza

HEMMA*

2010-10-17 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0