mörker

Tjoosandoosan på er allihopa!
Helt otroligt men nu är det så att jag faktiskt hinner vara inne på datorn en snabbis - fast det är helg.

Har nyligen kommit hem från Bonita och ni kan ju gissa hur det gick där. Hah! Cyklade dit med en fin orange reflexväst där det står 'jakt jakt' och ett stort älghuvud på ryggen. Inte nog med det, en pannlampa. Såklart så dog mobilen när jag snackade med Emma på vägen dit men inte tänkte jag så mycket på det. Aja, till själva saken. Det snöar ju som fan så inte var det lätt inte. Det blev alltså inget kondispass för mig eftersom det inte gick att cykla nå fort alls utan att riskera hälsan en aning. Fast det värsta var ju när jag kom ca en km från Splendas stall. Det finns ju ingen gatubelysning - alltså bäckmörkt. Värsta obehagligt kan jag lova. Man såg ingenting och eftersom det snöade och var motvind så var ögonen halvstängda - eller halvöppna. Mardröm alltså! Som tur var kom min rara far och hämtade mig - även fast jag inte kunde ringa och be honom (a)
  Bonita var väldigt snäll även fast jag mest skrittade - eftersom det var så mörkt. Hon fick precis nytt hö när jag hade tagit in henne så  men kan ju säga att det var en sur dam som man ledde ut, hihi. Men hon blev som ett lam efter ett tag.

Ojojoj vad tomsnack men det är ju bättre än inget alls, right?

Dagen idag spenderades i fiket med Tilda minus 2 timmar som jag skulle vara med på HK'n eftersom vi har så få lektioner kvar. Fisk blev det lagat där och det är vad som bjuds på här hemma också.
JAG KOMMER BLI KLOK SOM EN BOK!
beso<3


har hittat pappas gamla, ickedigitala kamera (a) Hur skön som helst! Köpte en filmrulle igår, hann ta en bild i morse och snart ska här fotas! Jag är käääär ! <3

Kommentarer
Anonym

JAG VILL HA DEN KAMERAN!!!

2010-11-11 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0