jävla kaninbur

Tjoosandoosan!
Nu har även Delice åkt hem så här är det tomt igen.
Saw 3D var helt okej men det finns ju bättre filmer. Var max två gånger man fick rycka till lite men annars var den mest blodig. Fast ändå blodig på ett bra sätt och inte sådär långtråkigt. Fick nästan ont själv när man såg på den.

Bestämde mig för att göra lite nytta här hemma medan jag vänade på att det skulle sluta regna och det har det gjort nu men jag cyklar nog till Bonita efter lunchen eller middagen istället.
  Har damsugit, pluggat och massa grejs och nu ska jag börja på mitt Höstlovsinlägg,
beso<3

tröja köpt på jc för 25 kr!
I am in love with Delices sjal <3

Kommentarer
Anonym

SÖTNÖT :D ! <3

2010-11-03 @ 13:55:45
Adina

SV: Vad är det för någon söt hest då? :)

2010-11-03 @ 15:17:05
URL: http://adinis.blogg.se/
Izza

jag vill ha ett inlägg om höst lovet :D!!>33

2010-11-07 @ 12:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0