1:a Advent, Livet leker

...och leken har svåra regler.

Nu har jag nyss kommt hem från stan där vi har stått med orkestern och sålt. Lite kallt men det fugerade. Ska väl ta mig ann lite läxor eller något i den stilen nu för jag har ingen aning om hur jag ska hinna nästa vecka.

Iväg
Konsert
Träning
Orkester
Engelska prov
Bonita
Träning

Detta var då bara från måndag till onsdag...

Träning
Fysikprov
Bonita
Egen träning
som jag på något sätt ska hinna med
Bonita
Filma med Izza mf
Träning


+ANDRA LÄXOR,
Jag får inte hop det...

Jaja, det är bara att göra det bästa av situationen...................
Nu ska jag sluta klaga och bjussa på lite lussebullsbilder från när jag bakade till försäljningen idag. Hoppas de gick att äta för det blev ju inte så fina i alla fall xD



ha en härlig advent, för nu börjar julen ;)
beso<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0