av och på med ett leende på läpparna

hejsan hoppsan alla solstrålar!
Varmt men jag ska ej klaga. Jag älskar sommaren!

Matchen igår bjöd på mycket ;)
Vi var ganska lama i början med hämtade upp ett 1-3 underläge och vann med 5-3. För min del gick det väldigt bra med tanke på allt. Min första match på länge länge, som utespelare alltså. Många sa att det syntes att jag tyckte det var roligt och att jag spelade med gladje, vilket stämmer. Det är mycket roligare än att stå och jag spelade hela matchen. riktigt nöjd för det är inte så många gånger jag har gjort det på 2x40 minutersmatcher. Spelförståelsen är väl inte i bästa skick men det är sånt man får jobba på. Blve stämplad på vristen men tänkte att det säkert går över. Nu gör det förjävla ont fast jag märkte inte så mycket när jag var och sprang nyss. Får hoppas att det inte känns i gbg. Ska springa med mina nya skor där som jag för övrigt testade idag. Säger bara det, sååå sköna :D <3 Ska till fiolen och alla underbara nu,
beso <3


detta blir nog ej så dumt <3

bild från laget.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0