tjilla tavelram

-det finns mycket vi tjillar

minnen!


Dagen gick hyfsat fort och nu bara väntar man på till sommaren kommer. Jag vill ha sommar NU!

Nu har jag äntligen, eller för ett tag sen, gjort klart den eländiga matten och spanskan. Sitter just nu och lyssnar på lite skön musik
och snart är middag - jag svälter - och sen träning.

Imorn blir det en tjillapalt-dag. Hk, Sv, Mu... åtminstonne tills efter musiken ;) Sen ska jag nog med Izza till hennes lilla ponnu :) Eller ja, sköthäst :D

el amor de Sofía

Buhuuuu inte orkester för än om typ 2 veckor!! Jag står inte ut :(

Kommentarer
Emma linnér

yeeeeah tjilla tavelram !! uttrycket ska spridas! :D

2010-05-05 @ 16:43:40
URL: http://emmagiirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0