my heart is allready broken

08:39
så skönt att få sova ut, eller vänta är det skola?!
jo fan *tänka* jävla mobiljäveln hade ju lagt av under nattten så den blev på med kläderna, upp med håret och iväg till skolan på 5 minuter.  Vanlig skola idag typ. Måste bara påpeka, ovanlig mat men den var vädigt god. Hade även engelska boksamtal som jag typ att förberett mig 0,001 på men det gick kanoners. Var inte ett dugg nervös och det kändes liksom bra. Typ som när vi var i USA. Kanske är koden bruten? 
Träffade även min Emma som jag inte har träffat på typ, år? Hur ska det gå, hur ska det gå efter sommaren mån tro...är redan ledsen <3

Ska om ett tag till sundis och där blir det match och utespel för min del. Hahaha får väl se hur det går punkt punkt punkt

Seya <3


Lina i Munkviken <3 (inlägg är på g)

Kommentarer
s

sv: haha ;o vkommer inte ihåg vad jag kommenterade ;o men min kompis sköter Beijar :)

2010-05-18 @ 17:16:17
URL: http://sirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0