Munkviken

Sånt här är alltid jobbigt... att skriva och sätta in bilder när det finns så mycket, men det måste ju bli gjort, right?

Några underbart soliga dagar i Munkviken vad verkligen askalas!  -jag gillar det Kajsa
Vi var 27 tjejer och 7 killar som badade badtunna, badade i havet, lekte lekar, åt, var på gudstjänst och hade väldigt roligt tillsammans. Lärde känna massvis med nytt folk och lärde känna det kända folket ännu bättre. Det var helt enkelt en toppenhelg!


Lina steker ;) <3



Sötnosar <3 :)


lovade att inte lägga ut någon bild från badtunnan men det var great! :D
(säg till om jag få lägga ut bilderna för just dig)



Hahaha Oliver x)


Jennifer :) <3


Undervattensbilder ;)


Hannasötis <3 :)


<3


Lina, Maria och Johanna :) <3


Jag, Johanna, Emmelie och någon annan söt :) <3

Kommentarer
delajs

Ser ut att ha varit askul. Nu längtar jag sönder efter er!!!!

2010-05-19 @ 20:44:34
URL: http://deelice.blogg.se/
izza

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj La du ut den !!!!!???? XDXDXDXDXDXDXD!!!! hahahahhahaha jag ser ut som ett miffo XDXDXDXD

2010-05-19 @ 21:52:18
Anonym

ni verkar ha haft det kul! :D hoppas det lägret jag ska på idag blir lika kul :) du får ha det så bra i Gbg oxå!! :D<3

2010-05-20 @ 13:22:21
Johanna

oj jag glömde skriva namn men det var jag som skrev förra kommentaren ;)

2010-05-20 @ 13:23:26
s

magda ellen&sofia :)<3333

2010-05-20 @ 21:45:23
URL: http://sirisvardh.blogg.se/
LIna

SooooooffffffffffiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaAAAAAAAA!!!!!XDXDXDXD Jag ser ut som nån jävla lodis='D

2010-05-21 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0