Maj 6, 2010

Äntligen äntligen!
Okej, men ska inte ropa hej för än man ha kommit över bron men nu efter ett tag tror jag det håller på att funger. Nä ni är inte ett dugg intreserade, jag vet men shit the same.
Äntligen har jag kommit på en lösning till min eviga hunger. Det låter hemskt och därför skriver jag det inte, men det fungerar. Jag vet att jag skämtar hela tiden om hur hungrig jag är men det är inte dett dugg kul. Visst, jag kan stå emot och inte äta mer än vad normala människor gör men det är jobbig. Fruktansvärt jobbigt. Att hela tiden vara hungrig och vet att det kanske är 5 timmar tills man kan äta igen. Sen så när man väl ska äta så blir man ju inte mätt heller så det är ju ingen idé. Inte roligt.
Nu kanske jag slipper den eviga plågan. Man får hoppas...


"lilla" Spelanda fick vara med på en liten bild här (:
Trackback
RSS 2.0