if you just belive me

Tjohejsan!

Ett tag sen nu. Eller visst vare? Ömm nu är jag lite förvirrad men jag gissar att jag inte skrev igår?
Det var i alla fall match med dam-jun som inte gick så jätte bra precis. Varken för mig eller laget, men spelade hela och det är jag nöjd över. Visst, det är väl ingen big deal för de flesta men jag hade en tendens förra året att byta ganska snabbt så jag är nöjd att jag inte har gjort det på de två matcherna vi har spelat.
  Innan matchen var jag med mina flickor Emma, - Delice höll jag på att skriva ;o men det är fel - Izza och Lina :) <3 Vi hade riktigt skojsigt och sjöng singstar mm <3

Idag har jag väl inte gjort så mycket. Sprang i morse och ska snart och sälja på Sundis (mini sundis cup).

Bilder från gbg kommer snart... när jag ids xD Men jagh lovar, det blir många! :D <3

Beso<3

ja är så fin xD


Kommentarer
delajs

:c

2010-05-29 @ 22:04:00
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0