i sommarens soliga dagar...

...vi går genom skogar och hagar...

Hesan ;)
Nej nej jag skrev inte fel :D

Nu är vi här sista kvällen i älskade götet. Känns lite smått surt men men man måste tillbaka till verkligheten. Attstanna i paradiset för länge kan inte vara hälsosamt.
kan börja att berätta om helgen lite smått så blir det inte så mycket när jag kommer hem.
Måndagen spenderades - förutom på tåget - på Liseberg. Jag, Emma , Delice och Ellen åkte och hade det gött. Igår var det stora varvet och då gick jag, min renkompis och Delice på stan. Köpte en väldigt nice skjorta på Rut mf. ÄLSKA AFFÄREN!!
Var även som vanligt i Slottsskogen och hejade på de som sprang och jag måste säga att jag beundrar dem. Själv skulle jag aldrig palla.

Idag har jag och Emma sprungit. Vi sprang 5,1 km i år och jag är hyfsat nöjd. Tiden behåller jag för mig själv ;) Gick sedan svettig och äklig på stan och på ett fik och köpt lite juice. Dellegumman bjöd, mysigt värre ;) Köpte även en till skjorta (a) hihi men jag gillade den så mina vännisar tjatade :*

Ska snart och kolla på Delices träning men innan det blire plugg. Efter det blir det Pannkakor alá LENA WALLIN :D
bilder kommer hemma, beso <3

nej så tråkigt. snottar av delice (a)

ahahaha såhär söt är lilla Mira <3 :D


syskonkärlek <3 :)


Kommentarer
delajs

:OOOOOOOOO

2010-05-23 @ 21:20:26
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0