götet

Antilgen är jag mer kille än tjej eller så är jag bara ovanligt korakad.
Mycket osamanhängande inlägg igår men jag pratade ju som sagt med Dellandelicee <3 Hann förstå ungefär hälften av vad hon sa och hälften vad jag skrev, hmpf...

Nu sitter jag här i min ensamhet med bööördis
och har det lite småmysigt.

Träningen igår gick bra för mig även fast det på andra håll kändes väldigt ofocuserat. Saknar ändå våra träningat med bara f 95. Våra seriösa och roliga träningar.
Efter träningen började vi snacka om matchen i söndags (som jag för övrigt var med i för lasse kom och hämtade mig i Munkviken haha) men sedan gick det över till lite allt möjligt.

Nu har jag i alla fall hål och om ett tag blir det väl att fixa mat och se vad mer som behövs packas. Åker kvart i fyra till stan så det blir lite rusa rusa efter skolan.

Åker dit med min underbaring <3


Träffar min andra underbaring som jag saknar så jag spricker!!! <3


Alltid så roligt under varvet. En härlig tradition :) <3
och hoppas vi får Lenas pannkakor (a)

Ska leka lite med Windows moviemaker och gö ett bildspel från USA, kommer kanske in hit sen.
vi höres, beso <3


Jeansen köpte jag igår och skorna är mina gamla gråa tygskor :)
Glömde att ta en förbild men de var i alla fall gråa med typ gula äckliga fläckar på :'s  Så jag färgade dem svarta som jag även kan ha som konsertskor :) <3


Kommentarer
delajs

AHHAHAAH jag är kille ;o

2010-05-20 @ 15:43:12
URL: http://deelice.blogg.se/
s

sv: självklart kan jag göra det :)<3

2010-05-20 @ 15:59:01
URL: http://sirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0