gammalt hungrigt russin

precis så känner jag mig efter badet -.-

Idag så förstår ni säkert att vi har badat med skolan. Säger bara, klädsim och en huva som höll på att strypa mig, men roligt.

Ska snart ta mig ann och skriva min "prao"-artikel på datorn men först ska jag bara fixa lite bilder. Sprang nämligen med Hanna och Izza till Izzas sköthäst Splenda igår. Omg vilket charmigt stall!! Fick testa att rida och hon var jätte fin! Har bestämt mig för att jag inte ska börja på skäret i gen utan leta en medryttarhäst eftersom jag inte satsar på ridningen utan bara gör det för att det är roligt och det är ju det som är roligt. Att pyssla om hästen och rida och sånt.
Izza hade sett en på blocket och nu har jag mailat till henne och sagt att jag är intreserad. Hoppas hon svarar :)

Villa bara säga att jag tycker jävligt synd om Izza och hennes klass som har 11 läxor :o Själv har vi inte ens hälften och jag stressar upp mig...
o'herregud

Ha det precis som jag och Emma hade det under valborg, EN BRA DAG :D


grillade frukt  och sov i tält :) <3


Hanna och hennes sköthäst Mirran :)


Izza och Splenda :)


Charmiga Daisy (a)


Kommentarer
Anonym

Hhaaha deee va en skojjig daa :) Jag ser väldigt skojjig ut okkså xD

2010-05-09 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0