askalas

uttrycket sprids Kajsa,<3

Hejsan svajsan!
En väldigt askalas vecka nu när det är Kulturvecka. Fast så typiskt att lärarna ska ha den på den kortaste veckan på vårterminen. Endast 3 dagar ska vi få ha roligt. Eller det är ju väldigt nice med lovdagar också men ändå...!
Har i alla fall musik och jag spelar piano. Kan ni fatta, piano! Dessutom är det bara jag som spelar så jag får vara med i tre låtar och det är ju lite nice. Enda haken är väl att jag inte kan spela piano. Nu har det faktiskt börja gå men ni skulle hört i början ahahah. Herregud, inga kommentarer.

Nog snackat om Kulturveckan, skriver mer imorn.
Ikväll ska vi ha årsmöte med orkestern och bildvisning <3 Vi hade även trevligt tillsammans i söndags hos landshövdingen och åt smörgåstårta, mumma. Synd bara att min lillasyster seg inte var med. Fast storasyster seg var där och vi gjorde sälskap hem <3 Var även samma dag med Izza hos Speland och jag fick rida då också. Shit vad jag älskar stället! Gudomligt härliga människor, - och en 'gubbe' som visste vad jag hette och att jag spela fotboll men jag har ingen aning om hur - ett så charimigt stall och jätte härliga hästar! love it

Har nyss varit och sprungit och det var skönt som vanligt, när man väl är framme men hjälp mig! Jag har ett sånt himla problem. Varje gång innan jag ska springa så har jag värsta ångesten, även fast det inte är nå farligt alls. Jag försöker att inte planera långt i förväg när jag ska springa men det blir omedvetet och sedan när jag har hittat en dag då jag skulle kunna då måste jag fara ut. Som till exempel i söndags så kom jag på att jag inte är hemma på fredag - då jag nästan alltid brukar ha en ledig dag - så jag var tvungen att hitta en annan dag. Jag tänkte efter... 'Ingen ledig dag i veckan, men tisdag har jag ju iaf ingen träning på så det blir kanske bra, jag bestämmer inget' Fast såklart så tänkte jag på det tills det var utfört och först då kunde jag slappna av. Jag förstår inte varför en löprunda förstör mina lediga tankestunder....


Nu måste jag börja med maten men nästa inlägg kanske det blir lite överraskningaroch en ny header (!!!), vi får se, beso<3


Kommentarer
marcus

MM stackars lillasyster seg :(

2010-05-11 @ 17:40:05
Johanna

tråkigt att jag inte kunde vara med och äta tårta :( elr vara med på bildvisningen :( menmen hoppas det var kul! :D<3

2010-05-13 @ 12:22:30
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0