Du kommer att vara min vän för alltid - för du vet för mycket

Första ridningen på 15 veckor!
Något hemskt. Asså inte att rida men tänk, hela 15 veckor...huh.
Red Humor som typ alltid är helt hysterisk för spöet så man få vara försiktig som bara den när man ska byta spöhand. Vi hade det som vanligt roligt före, under och efter lektionen. <3

Nu har jag bakad morotskaka till Stora Sundis cup imorn, som faktiskt börjar redan ikväll.
Känner mig duktig, har inte ätit godis, chips, glass, fika eller drukit nå läsk på mer än åtta månader :D Och det bästa är att jag inte längre tycker det ser gott ut. Okej, ibland kanske, men jag blir inte sugen på det. Något possitivt ;)

Idag efter skolan var jag med min älskade Emma. Vi hade lite småmysigt hihi, nä men som vanligt.
(såhär är vi alltid hoho) 

Och som vanligt så älskar jag dig! <3

Skratta, kivas,
torka tåren
Systrar och bästa vänner genom åren

Kommentarer
Emma

awww fint gumman<3

2010-03-27 @ 13:31:54
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0