bloggsvacka -igen

Tjohejsan och sorry för mitt usla bloggande. Det blir liksom inte, man har inte tid.

I torsdags var det i alla fall ridning som gick ganska piss men skit samma, gör det ändå bara för skojs skull och roligt är det ju. Ingen tvekan om. Red Joki i snövädret -mysigt! Fast det blev då ingen träning då :( Fick fara ut och spring på fredag ist som var trååååk! Jag vill att det ska SLUTA SNÖA NUUUU!!!!

Idag var jag på klinten och åkte i offpisten. Inte friviligt egentligen. Asså dom borde ju pista någon backe i alla fall?? Det var ingen backe som var pistad på läänge om jag säger så, men roligt var det. Nu håller jag på med purjolökssoppa så byeee <3 :)
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0