Whether you are sweet or cruel

Hål!

Idrott första lektionen med löpning och volleyboll, sedan hål i 2 h och 50 min. Super!

Hmm sist jag skrev... Söndags?
Aja, hänt en del sedan dess. Borde egentligen ite göra det här men det blir så ändå.
Clinick (stavning??) hos i stallet i måndags, jätte roligt!
Spelade upp valfritt uppspel för Mia i tisdags. Skakigt så det lät ju inte precis jätte bra -.-
Kompdag i går så det blev stan med Emma, Hanna, Izza och Lina. Vi hade skojsigt och jag köpte ett par jätte söta skor (som Emma hade köpt men skulle lämna igen), en fotlänk och strumpor till skorna.
Domarutbildning på kvällen, sedan en vanlig natt och ja, nu sitter jag här.

Får försöka fixa lite sker här innan skolan börjar, beso <3

etiopisk köttfärsröra - ej paj som det ser ut at vara.frukter i folie
mycket intessanta bilder.
mors dag var det ju då i söndags så då blev det matlagande för hela slanten till älskade mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0