planerad in i minsta detalj

Hola amigos!

Som ni ser från mitt förra inlägg så är jag väldigt seg x) Jaja, jag kan inte hjälpa att jag äter långsamt.
Visste exakt vad jag skulle göra idag men det blev väl lite förskjutningar på det hehe. Vaknade halv ett efter att ha sovit i 12 och en halv timmer :o Var ju tänkt att fara ut och springa innan frukost men det blev innan lunch ist. Det gick väldigt bra så nu känner jag mig himla nöjd!

Igår var det då träning där vi spelade mest. Började med lite målvaktsträning och duktig som jag är så slängdejag mig rakt i i stolpen med huvudet. Är ju inte första gången om man säger så. Fick i alla fall spela ute sen när vi spelade *happyface* fast det är fortfarande svårt tycker jag...

Nu blir det att fara in till stan, shoppa loss på Boströms, fara till mormor och äta och träffa lite släkt från söder som är där nu. 3vligt 3vligt! :D
beso <3



bara för att alla ser lite lagomt normala ut x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0