Mariefred

Tjosandosan!
Har kommit fram till Mariefred för ett tag sen nu.  Käkade fil till lunch med körsbär direkt från trädet. Hur mysigt låter inte det ;)
Igår var jag i alla fall hos Bonita och hon verkade jätte mysig. Jätte snäll i boxen och jätte snäll när jag ledde ut henne. Red ingenting eftersom jag bara skulle hälsa på och lära känna henne lite. Stallet var inte det jag tänkte på men det låg typ bara 8 min från Splenda så jag och Izza kommer kunna rida med varandra mkt typ. Hoppas jag iaf.
Jag hann till bion med Emma och vi såg Bröderna Karlsson. Haha vad bra den var alltså! Tack Emmaaa <3 Vi kom hem sent men det hindrade oss inte från våran friterade kväll. Eller den blev halv. Dvs, vi friterade inte allt. Smaskigt var det en liten stund men när man var klar så var det väl ingen höjdare haha.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på nu men det blir väl kanske att göra om bloggen lite.
beso<3


fiolen <3
den gammla lilla som Johanna av en ren slump fick hyra x)

Kommentarer
Skotten Izza ;)

Helloi vad kul att du gillade henne :) Men vilket stall var det och hur såg hon ut :)?? Asså jag ee typ jätte nyfiken :D tog du nå foto av henne :D??

2010-07-29 @ 17:30:04
Johanna

coolt att vi har haft sama fiol ;D undra vem som får den nu när jag har en ny :P<3

2010-08-05 @ 12:39:46
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0