Gothia cup 2o1o, The world youth cup-I BILDER

-ett litet instick, vet att jag måste fixa bloggen. orkar bara inte just nu

Hallååå här äre gött!


Igår kom man då hem från Gothia som har varti riktigt nice! Vi vann alla macther i gruppspelet men åkte ut i 16-delsfinalen mot BP. Lite surt men det har aldrig varit så roligt att spela fotboll! Deppade ihop som fan efter matchen för att det förmodligen är slut med utespelandet denhär sesongen. Vi spelade hursomhelst i F 17 så jag tycker att vi gjorde det bra med tanke på att vi hade 6 F15, 11 F16 och endast 4 F17 (+2 F18). Eftersom jag skulle spara pengar - och ha roligt - så köpte jag Lisebergsbandet ändå. Var där typ hela tiden och det var faktiskt inte så pjåkigt. Slösade inte så mycket mer pengar och det känns great!
  Annat än Lisse då...? Jo, vi var på stan, - inte mycket för min del - vissa var på discot eller såg på matcher också badade vi. En väldigt nice badplats säger jag bara, med bryggor och hopptorn. Jag, Emma och Tove kastade oss dessutom ner från tian! Hoho stolt (a)

Bilder är roligare än ord så är kommer de!

Tove, Amanda och Carro, utelåsta från kupén


mot lisse!


lite skev men kolla bandets färgen asså!


blandade känslor? ;)


<3


före




efter



memmis<3



efter vinsten mot Eskilsminne :)



happyface! ;D


Innan invigningen




invigningen, träffa Delice och matcherna, helt klart bäst!



målisen vårrrr



efter segern mot ryssarna. därmed etta i gruppen :D



har jag någonsinn sagt att jag älskar min kamera? (a)



vi kör tian



ja kör tian



emma kör tian


tove kör tian




regnar det in i bussen så gör det...



Bea, Mattho och Emma i Kollerado :)


Flumeride


före...


under...



och efter ;)


på middag med fam.Wallin :)



tove, amanda, emma och jag ;D


'killen' i skyltfönstret strippar loss x)



picknick med Delice och Emma <3



flummigt värre i flumeride ;)


emma fick sälskap :p


allt gick så oerhört fort :( <3

Det var då lite bilder av min resa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0