götet för tredje gången

Väskan är långt ifrån full och jag är så gott som klar

Wihooo!
Snart drar vi till Götet!
Är förövrigt tredje gången jag åker dit i år och fjärde gången jag får träffa Dellan<3 Ska bli grymt skoj alltihop - exept Liseberg och stan! Liseberg för att jag är less och det finns typ inget läskigt där längre som man inte behöver köa till i en timme och stan för att jag typ inte har nå pengar kvar -.- Eller jo pengar har jag men inte som jag vill slösa. Dessutom behöver jag absolut ingenting förutom en börs att sätta mina pengar i ;)

Nu blir det att fixa det sista och ja...vi hörs om ett bra tag! :D
beso<3


tårne älv, kallt som attans!


Kommentarer
delajs

snälla,, gå inte på lisse då! var med mej ist!!

2010-07-19 @ 13:09:26
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0