bilXtar och dunDer

magiska under

Någon mer än jag som vaknade med första tanken att huset skulle rasa in? Om någon inte la märke till det så har typ hela byn skakat. Eller i alla fall vårat hus.
Muller muller hela morgonen.
Inget internet hela dagen.

Så idag...
har det inte hänt speciellt mycket för än jag for till Hanna. Känns som det var väldigt länge sen men vi hade det trevligt! Innan träningen fick jag det sista svaret på mailet jag skicka om en sköthäst. Ska troligtvis dit imorn och hälsa på. Jag är så himla glad att jag äntligen har hittat någon! Hoppas bara hästen - som jag inte vet namnet på :'s - är lite härlig som allt annat. 1.Hon står i Sunderbyn, 2.Det är gratis och 3.Det är troligtvis stallet bredvid Splendas stall :D <3
Träningen var helt ok även fast jag tränade i mål. Okej jag ska sluta klaga. Bara en sista... såtråkigtskärskilltnärmanintefårvaramedochkämpa.detärnogdetsomjagsaknarmestochattmantränarsåutanförlaget.
detärheltenkeltintemingrejmenjagfårståutdenhärsesongen.

Kanske hinner blogga nått imorn, får se vilken tid jag far iväg och sedan ska jag och Emma ha tjockiskväll med friterat ;]
beso<3


linnet från Missäy. VILL HA! <3

Kommentarer
Emma

Jag älskar dig gummsi<3

2010-07-28 @ 01:28:59
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0