3/1 av livet

Jo, Så länge sover man. Bara några timmar kvar av fjortonårslivet nu. Tänka sig, snart har man sovit i 5 år, det är otoligt ;o När man är nittio har man sovit 30 år. Låter hemskt mycket men det är ju alltid skönt att sova ;)
Eftersom det inte blir nån tårta för mig har jag beställt - till och med ritat - en pannkakstårta med gissa vad? Jo, bananer :D haha big love ;)
Nä men nu ska jag nog gå och göra någonting vettigt. Läsa vännernas bloggar kanske. Kika in på dom under rubriken 'Bloggarna du ska läsa'

hejs <3

föressten så vann världens bästa lag futsal-DM idag! Grattis tjejer. En annan var ju i kykan och sov -.-


Kommentarer
Deeliiiceee

Määä :O



Måste du skriva att du fyller år :O, jag hade ju tänkt vara duktig och komma ihåg utan att bli påmind D:



ÄLSLING!!<3



Sv; Wtf?? AHAHAH

2010-01-24 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0