we all need somebody

Känner mig lite skyldig att blogga nu under helgen när jag inte gör det så ofta på vardagarna ^^ Dessutom kommer jag knappast hinna något nästa vecka för vi har träningar måndag, tisdag, onsdag och på torsdag far vi till gbg + massvis med fördjupningsarbete och slöjdrapport. Jaa, nu är det ju faktiskt sportlov snart, gGuch vad skönt!

Aja nu ska jag sluta tomsnacka och lägga in en bild på Linas vackra pressent som hon ska få imorn. För troligtvis så läser hon inte ;)


förstår ni vad jag menar med ögongodis? kanske inte gör något att hon inte får äta, för är dom inte söta? (a)


Kommentarer
Amanda

hahaha gulligt ;)

2010-02-21 @ 15:54:45
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0