snart, så snart....

Tjoosandoosan alla julebarn!
Inte mycket kvar nu. Två dagar.
ENDAST TVÅ DAGAR! Som dessutom inte är riktiga skoldagar.
Finns bara ett ord; UNDERBART!

Något som inte är lika underbart är att jag aldrig hinner blogga typ. Aja ska inte klaga när jag väl kan.
Har nyligen kommit hem från stallet där jag och Izza bytte häst vilket var skoj skoj! :D

Imorn blir det att ge sig ut och springa och sedan in till stan för att finslipa klapparna till Bästavännen som man egentligen skulle ha varit hos nu.
-'På Gotland?' kanske du tänker
-Jo, faktiskt
Pratade ju om att följa med Lena och Robert dit ner innan jul men sedan så sa de att de inte skulle fara tidigare för att hälsa på Emma så då blev det ju inget med det. Fast på onsdag kväll så vad sa de om inte 'såklart du får följa med, vi åker imorn klockan sju och kommer hem på torsdag den 23:e'. Jo, jätte bra. Drygt ett dygn att göra allt klart till jul och dessutom hinna packa. Jajja, jag får väl komma dit någon annan gång då.

Idag efter middagen typ så ska jag, Izza, Marcus och Lina umgås någonstanns, tror vi ;)
beso<3

bildlösa inläg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0