Änglavakt

God eftermiddag mina få men kära läsare!

Nä men seriöst så får jag förstå att ingen läser.
-jag uppdaterar ju aldrig

Det är så att tiden inte räcker till och jag prioriterar inte direkt bloggen i första hand. Okej, just nu gör jag det men jag behöver en liten paus från medeltiden ett tag. Har nämligen suttit här och skrivit ett bra tag på min del av vårat "superroliga" grupparbete.
En utav alla saker jag skulle göra i helgen.
Planerna ändrades. Efter många om och men (inte så att jag inte ville utan att jag kände att jag inte kunde) så följde jag med pappa till farfar och jag känner att jag behövde det. SÅ skönt att bara komma bort från alla måsten. Det kändes verkligen piss.
Dessutom hade farfar voltat med bilen - oskadd som tur var - men jag kände varkligen att jag ville dit
-men inte kunde, för alla dessa måsten.

Nu är jag hursomhelst här och sitter lagomt trög efter att ha skrivit klart. Mycket har hänt men jag pallar inte nu. Vill bara vara...
beso<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0