tidsfördrift

Lovar du att vara ärlig? aa :) 
Du heter: Sofia Kihlström
Smeknamn: allt mellan himmer och jord
Låt som när du är ledsen sörjer till: jaa...
Beroende av: finns väl nått (a)
Vad tror folk om dig: ingen aning, tråkig?
Stämmer det: om dom tycker det så tycker dom väl att det stämmer?
Vad får du oftast komplimanger för: x
Vad säger du för att imponera på någon: x
Hur imponerar man på dig:
Brukar du skratta för dig själv: jadå x)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: jag orkar inte ändra
Var bor du: Luleå, Sunderbyn
Trivs du där: jovars
Äger du några converse: jappi
Sprit, cider, vin eller öl: inget
Brukar du bli för full: självklart, NOT
Är du allergisk mot något: kiviskal?
Hur svarar du i mobilen: olika
Antal timmar sömn inatt: 9
Brukar du komma i tid: oftast
När mår du bra: när jag är med mina vänner och dom mår bra (a)<3
När blev du fotad senast: på arlanda i söndags
Hur känner du dig nu: stressad :s
Vanligaste färg på dina kläder: typ svart även fast jag försöker att inte ha det -.-
Vad tycker du om fötter: urk! (även mina egna)
Vad saknar du: mycket
Hade du en bra kväll igår: ofc :D
Favorit dryck på morgonen: mjölk
Rakar du benen: jadå
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på
Är du blyg: med människor jag inte trivs med
Sysslar du med någon idrott: fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: en jävla massa ;)
Är du nöjd med ditt liv: jo
Är du bortskämd: tyvärr -.-
Vad gör du i morgon: nånting, tränar och LK?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: ...
Vad längtar du till: när jag ska rida Bonita (a)
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja tack och lov :D <33
Vad använder du för schampo: Schwarzkopf gilss
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: såklart! ;D
Gröna eller röda äpplen: gröna granny
Gillar du golf: nej. inte för att jag har testat men...
Vilken tid gick du upp idag: 9
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Har du strumpor på dig nu: nej
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: i fredags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: hoppa, skrika och troligtvis slå ihjäl mig så pengarna skulle jag då väl ge bort antar jag
Bär du glasögon eller linser: nejsan
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Har du piercing: i öronen
Vill du gifta dig: ja det tror jag :)
Vill du ha barn: ja men inte nu!!
Solar du ofta: när man hinner
Är du bra på att laga mat: sådär, hyfsat
Är du flygrädd: neee :D
Hur vig är du: ömm xD
Är du musikalisk: kan väl inte påstå x(
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: ömm ett år en sist men... roberts hemmagjorda glass med åkerbär! :D
Tror du på ett liv efter döden? nej
Tycker du om sushi? ja! :D
Vad äter du helst när du ser på film: öh inget
Har du tandläkarskräck: nädå
Är du morgon- eller kvällsmänniska: både och :)
Vilken ögonfärg har du: blå-gröna äckliga fiskögon :S
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej urs!
Hur ofta tränar/motionerar du: vet inte. mellan 3 och 5 gånger i veckan kanske
Senaste låt du hörde: kommer inte ihåg ;)

Kommentarer
niki

Snor denna! ;D

2010-08-22 @ 23:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0