härliga tider



Halojjhalojj, ett snabbt inlägg här.
Igår cyklade jag som vanligt 5,8 km till lilla - jag rättar mig själv, stora - Bonita. Red på ridbanan och det fungerade väl sisådär i början då hon busade lite, men efter ett tag märkte hon att det inte hjälpte så då fick vi ganska bra kontakt. Skrittade mest i olika former och varv och försökte få henne att slappna av. Sedan testade jag lite i trav och det gick någorlunda. Bara vi får mer tid med varandra så tror jag att det kommer fungera riktigt bra för oss :) Lillstackarn -rättar mig igen, storstackarn - var då alldeles svettig sen även fast vi bara arbetade i en halvtimme, men det kan nog bero på att solen sken och det var väldigt varmt.


Idag är det då match (dam-jun) mot Storfors och det kommer bli kanoners! Hoppas vi inte spelar så dåligt som sist som man har hört det ryktas om.

nu händer inte så mycket...imorn kommer farmor, farbror mf och ja, kanse inte så mycket blogg då
beso<3

Kommentarer
Anonym

ja, när jag hinner! :D adda mig på msn [email protected] så kan du skicka bilder och sånt :D<3

2010-08-08 @ 17:40:48
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
anna

har du fått medryttarhäst? :D

2010-08-27 @ 16:55:49
URL: http://elmusrubertus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0