jag ska få en häst!!! :D<3333

Sylvia ska ju lägga ner (    :''''( buhuuu ) men hon ska även sälja alla hästar så då ska jag få köpa Eydir :') <333 Ska fara dit på måndag och så ska pappa prata lite med henne å ja... Jag ska bli hästägare!! :D <333

april apri din dumma sill, jag kan lura dig vart jag villl! ;D
Hahaaa har ni blivit lurade nått idag då? Inte jag, än i alla fall... Måste komma på någoting riktigt roligt att lura någon med hehe. Kanske blir det just du?

Äntligen äntligen är det LOV! <3
Jag är verkligen urless på skolan. Så jävla skönt det ska bli att bara få koppla av allting.
Ramlade på mållinien till påsklovet haha. Vi åkte typ en mil och när jag skulle svänga bort från spåret (jag var då klar) så föll jag pladask ner i marken, haha mycket lyckat xD Men jag är nöjd, det tog mindre än en timme i alla fall fast det kan bero på att det var asbra spår.

Nu ska jag packa lite och bara koppla av innan jag och mamma ska fa och påskhandla. Blir väl kokta ägg som påskgodis för mig under helgen eller nått hihi.
Ikväll ska jag även rida <33333 :D Tyvärr inte köpa någon :'(


nu är även pengarna fixade så snart far vi!! ;D <3



Haha sorry att jag tjatar men så jävla häftig asså x'D

Kommentarer
s

AHHAHAHAHHA jag trodde på dig :o var tvungen att läsa om det typ 3 ggr, och sen fortsatte jag vidare i texten å såg att du lurades :(

2010-04-05 @ 17:08:35
URL: http://sirisvardh.blogg.se/
Izza

Neee fan vad dum du eerr Sofia x')<3 Jag trodde dig jöö :O!!! haha XD

2010-04-08 @ 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0