innan jag däckar

Jag lyssnar på :  bra musik
Jag pratar : när jag har lust
Jag älskar : de jag älskar ;)
Min bästa vän : de vet vilka de är
Min första riktiga kyss : ;p
Jag avskyr : skitsnack, de som bara bryr sig om utseendet och inte förstår att det finns viktigare saker
Kärlek är : ...
Jag kommer alltid : vilja åka till Nya Zeeland (: 
Jag kommer aldrig : att skriva detta igen -.-
Jag är hemligt förälskad i : dig ;)
Sist jag grät : var när jag blev så jävla förbannad
Min mobiltelefon : är bra men har inget tidtagarur ;o
När jag vaknar på morgonen : har jag väntat sedan middagen på frukost ^^ xD
Innan jag somnar : är jag vaken
Just nu tänker jag på; den perfekta USA-resan <3
Bebisar är : förjävla söta :D
Idag har jag : varti på skolan efter 3 veckors härlighet
Ikväll ska jag : sova!!!
Jag vill ha : en gratis resa nu (y)
Imorgon kommer jag : ha ännu en tråkig dag i skolan
Jag vill verkligen inte : fortsätta står i mål

Kommentarer
Emma

Sofia gillar inte du att stå i mål:O?<3

2010-04-28 @ 22:19:54
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
ida

Du får INTE sluta stå i mål sofia du e min målis!!!<33333

2010-04-29 @ 21:05:48
URL: http://iidaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0