hemma, vart ligger det nån stanns...

vem kan ge svar?

Imorn far vi forhoppningsvis komma hem!
Missforsta mig inte, denna resa har varit extremt bra (kommer mer sen) men tro det eller ej sa borjar jag lankta hem. Visst Yasse har nastan ratt...
-Vi har ju kompisar har sa vad ska man med dom dar hemma till?

hahaha x)

Man allvarligt sa saknar jag manga. Saknar aven att spela fotboll! Hade typ inte tranat pa 12 dagar for att det var 18-arsgrans pa gymmet pa Fairfield inn men det blev andra bullar nar vi kom till Crown Plaza. Har ar det bara 16-arsgrans sa det gar ju att lura lite battre haha. Nog for att det ar det pa datorerna ocksa och harifran har jag, Kajsa, Johanna och Marcus blivit utslangda ett x antal ganger av maffiagubben.
I alla fall sa har jag lyckats slapa mig till gymmet fyra ganger under vistelsen har i Chicago.

Hoppas hoppas att vi far komma hem for det ar ju lans till helgen och nu ar det avskalat annu mer sa man maste ju komma och presstera...

Varfor inte skriva om resan redan nu?
Vi har spelat en hel del men aven haft ledigt. Ett mycket bra upplagg tycker jag.

Engelskan som jag oroat mig for sa mycket har inte varit sa stort problem. Det har rulla pa...

Hela resan i Minneapolis har varit super men nagra saker vi gjort har varit o besokt ett college och andra skolor. Det var valdigt haftigt. Att shoppa pa Mall of America ar inte heller nagot man glommer i forsta taget. Vilket kopcentre alltsa! Shoppat har man ju liksom gjort ;)
  Har i Chiocago har vi ocksa haft det bra fast har har vi inte gjort lika mycket. Inga spelningar och ingen shopping men vi har spelat pa hotellet som for ovrigt ar jatte fint! Har varit uppe i Williy tower (ratt?) och det var grymt! For er som inte vet, en sktskrapa. Aja mer inlagg kommer nar jag ar pa hemmaplan, puss <3

/sK

USA! :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0