the only one that nobody wants, the only that is left

Förlåt för att jag är så seg på att uppdatera men jag har just nu inten lust att blogga. Eller jo jag har lust, men ingen tid, eller förmåga att skriva.
Förlåt igen för att det nu blri ett så snabbt inlägg - eftersom man ska se idol.

Igår var det ju den älskade fotbollen och vi spelade 11-manna nästan hela träningen. Väldigt roligt och jag fick spela lite överallt. Jag förstår inte hur Lasse fick idén att stoppa mig som mittback men gick ganska bra ändå fast jag fick lite panik i början hehe.  Jag var typ nevös för att spela på träningen. Hmm, väldigt normalt. 
 På elevens val igår så var det ju som vanligt roligt. Sen skulle vi dela in oss i grupper och öva in någon låt och då blev det ju som vanligt jag över. Fast jag hade tur för det var Hanna också så vi fick jobba med varann och vi har några låtar men jag håller på att leta här hemma också.

Nu har jag lite brådis för Idol har redan börjat.
Ciao mina kära läsare!




de var på den tiden man var brunett ;)

Kommentarer
siri

aw sötnos ;*

2009-10-01 @ 14:02:00
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/
emma

JAG DÖR XD bara du som kommer på jag är din madrass X) fan vad jag skrattar<3 ÄLSKAR DIG MER<3

2009-10-06 @ 11:13:20
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0