fotbollssjukan

Ibland har man så mycket att man inte vet hur man ska få tid med allt och ibland har man absolut ingen aning om vad man ska göra av tiden. Just nu så är jag så grymt rastlös att jag varken har lust att göra det ena eller det andra. Så vad passar bättre då än att blogg och lyssna på lite musik?

Just nu så har jag varken läxor - vilket är bra - eller träning - vilket inte är bra.
Det är ju lixom var man gör efter skolan, och nu har jag inget. Senast jag spelade fotboll var igår med 94:orna men det känns ändå som en evighet. Jag måste ju fått nå fotbollssjukdom elr nått ;s
 Vi slutade innan lunch - eller efter om man nu ville det. Fick lite engelskaläxa och så, men nu har jag ingen aning om vad jag ska syssla med. Kanske ska försöka hitta mitt älskade armband från Rom som jag har lyckats slarva bort.
Fan så jävla klanting :(
  Eller så kanske jag fortsätter med bildspelet fast Windows moviemaker är såå segt. Datorn hänger sig typ var femte minut när jag använder det. Någon som vet vad det beror på för min dator är annars inte så seg.

Har ingen lust att blogga nu så det är lika bra att inte skriva nått alls, men vi höres (y)





Emmas bild (sry)  men det är iaf mitt armband - som man inte ser så mycket - som är försvunnet :(






Kommentarer
emma

hahahahha(a) okej jag som längtade(a)<3

2009-09-21 @ 18:21:00
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Amanda

windows movie maker dampar alltid på alla datorer, det är det som gör din dator seg! :(

2009-09-21 @ 22:58:47
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0