run-run-yoga

Idag var jag med Idisen och vi hade ju roligt som vanligt <3 
  När jag kom hem efter jag hade sprungit så frågade mamma om jag vill köra lite yoga med henne. Jag tänkte, visst varför inte? Jao, kändes lite flummigt att sitta och stå och allt vi gjorde, men att sen börja umma och mmma det blev lite för mycket för mig så jag började asgarva xD haha.
 Vid fyra var det match mot Trångfors som gällde. Kände mig så jävla taggad fast det gick väl inte så super. Det kom en hög boll och jag stod lite för långt ut, och sen vet jag inte vad jag gjorde. Fast det blev i alla fall oavgjort.
  Kommer sakna fotbollen så sjukt mycket. Även fast det är träningar...

Nu väntar jag på att bästEmma ska ringa och tills dess blir det väl att läsa lite och träna på engelskan. PusS



livet är inte lika ljust uten er mina solstrålar <3


Kommentarer
siri

sv; det är okej <3



'kommer sakna fotbollden sjukt mkt'? :o ska du sluta?!?!



kom tillbaka till stallbacken <3

2009-09-14 @ 15:46:09
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0