panikinlägg

okej nu kan ni få en förklaring till dom panikinläggen som jag har skrivit. Senast jag var inne (förutom igår) var i måndags och då var allt som vanligt. Igår när jag hade skrivit ett inlägg så skulle jag förhandsgranska och då var min blogg en katastrof! Jag fick typ panik eftersom jag har fixat ganska mycket i kodmallarna (lååångt innan den blev konstig så det kan inte bero på det). Jag sparade mina kodmallar och stilmall och sen bytte jag tema, men den var lika konstig ändå. Fast sen idag när jag skulle gå in och ta bort bloggen - eftersom jag trodde det var något fel på den - så då fungerade det. Allt var som vanligt. Mycket skumt..


Nu har vi i alla fall håltimme för vi har ingen bild. Hade orientering på morgonen och det var väl sådär.
Nu ska jag äta lite lunch och se någon film kanske, puss till alla som kommenterar (y)




lite lunch (:

Kommentarer
siri

gullunge jag älsakr diiiiiiig :D <3

2009-09-17 @ 15:40:30
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0