hela byn shoppar

Så varför ska jag, Ida och Emma stanna hemma? Vi gick runt lite och träffade typ alla, men vi köpte inget. Eller jo, Emma köpte en jacka och ett armband. Jag köpte förresten också ett. Det var ett tvåpack så vi delade på dom. Alla ville äta på olika ställen så det slutade med att jag upptäkte att jag inte var hungrig och Ida och Emma sket i att äta. Haha vi viftade på armarna ist xD (internt skämt)
  Tänkte fara och spela fotboll med Evve sen men då började det regna så mycket så vi for till Emma och spelade kungar. Kollade på basketträningen sen och jag kan ju säga att jag inte har någon lust alls att börja igen, haha.
Oj vad klockan är mycket! Måste dra till skola nu, byee



Kommentarer
Jossan♥

åå tack <3 ^^ allt bra?

kram

2009-09-23 @ 17:25:56
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0