bittsk häst

Igår på ridningen fick jag Lará igen och det gick väl bra. Förutom när jag sklle sitta upp, då ville hon bara bita mig hela tiden x) Haha så Magda var tvungen att hoppa av och hjälpa mig att hålla i Lará haha. Viss är hon en lite kärring men man kan ändå inte låta bil att tycka om den charmhästen. 
  Orienteringen var väldigt rolig faktist! Sprang banan och några stjärnkontroller med några svansar bakom mig, haha. Ikväll är det damlagsfotbollsavslutning på pizzerian och imorn ska jag med Siri och Magda på stan. Kulkul :) <3

Okej, det blir många tråkinlägg nu men jag orkar faktist inte ;p
Imorn kanske det blir nå kul ;)




sk var nått bra enligt damir xD


en lite söt sommrig bild från midsommar haha ;)

Kommentarer
evelina

LARA, jag saknar henne enormt! Hon är en av de bästa hästarna jag ridit på :)

2009-09-25 @ 14:39:17
URL: http://eevelinaoscarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0