helgskrivande

Asså förlåt. Jag har typ inte skrivit på hela veckan! Men så är det är det är skola, läxa, äta, mer läxa, träning och sova. Fast jag är typ klar med alla läxor så det har varit till nånn nytta iaf ;) Vinterviken skulle jag inte ändra någonting på fast Hungerspelen måste jag typ korta av hälften. Hur jag ska lyckas med det fattar jag inteför jag har redan tagir bort en tredjedel... Å sen spanskaprovet som jag inte kommer klara av!! Asså fattade typ ingenting på lekionen idag. Allt var bara stress. Vi skulle hinna klart med ett häfte där jag hade gjort alla skrivuppgifterna som dom flesta inte hade gjort så jag typ stressade igenom det. Dessutom hade jag ingen rast frän lunch! Skrev loggbok på frsta rasten, skrev no-nringsämnena på andra och på lunchrasten också! Var typ sressad hela dagen. På svenskan så var det lite roligare. Vi läste en dikt för varandra på olika sätt. Typ glad, rädd, hysterisk... Haha. Nu har jag nyss klarnat upp ett mysterium med busstiderna. Ska in på disco på kallkällarn med Ida, Hanna och Izza mf. Blir nog skoj me jag har klädbrist!! Vet inte vad jag ska ha på mig. Skulle behövt tröjan jag beställde igår! Beställde även ett par jätte snygga mockastövlar. Lite rabatter här och lite rabatter där och hips vips så är dom billiga.

Annars har veckan har varit som vanligt. Roliga träningar och sånt. Ridning igår. Red Tildra och vi gjorde bakdelsvändningar och lite galoppfattningar. Om jag ska vara riktigt ärlig så hade jag ingen aning om hur man skulle göra en bakdelsvändning först. Som en framdelsvändning fast tvärt om. Fast hur blir det... Ja, jag fick ju det förklarat sen och då gick det bra. Vi red olika övningar där vi sjukkr göra bakdelsvändningar i skritt och i tölt. Tildra hade jätte mysig töölt (a) Galoppen gick också till viss del bra fast hon var lite före i fattningarna ibland så det blev ju lite volter då och då. Tjoh, så följde föressten Hanniz med ocksåå.
  Klockan 20:03 när man tagit av sig ridkläderna så blev det på med löparkläderna och sen till Gammelstan. Inget som mamma var så glad över. Lite småläskigt att springa på cyckelbanan då många av gatulycktorna inte fungerade...

Nu har ni fått lite bloggande för hela veckan om jag inte har bloggat (a) Passa på nu att kommentera!!

/S

Puuuss till dom som kommenterar!


Everything - Lifehouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0