No time for losers

Roligt att alla kommenterar den på andras bloggar men inte på min -.-



yesterday: Lite småmunter dag... Stan, fika med Ida och Lina, vara med Emma, rida supergulliga Orka :) farväl av Ida, glömma nya handskarna på bussen :(

today: Vara med Emma, Planja och bio? :)


Vad ska ni göra på Halloween då? För min del så blir det nog ganska trist. Evve ska på fest elr om det var Kiruna, Emma ska på fest, jag ska inte på fest. Vad ska jag göra?? Jo just ja! Jag skulle ju träffa Siri :D Det blir säkert skojskoj!!
Ses nån gång, måste göra en massa saker. Vad det nu var...


bild från sylvias www.sylviasislandshastar.se

Lilla Orka red jag igår. Det gick väl hyfsa bra. Vi tränade på övergång från öppna till sluta, öppna i tölt och lite galopp. Det tog ett tag innan jag fattade. Ett lite för långt tag. När jag väl hittade knappen på Orka så att hon blev mer samlad i slutan och öppnan så skulle vi börja med en annan övning. Roligt heh. Efter ett år eller nått så kanske jag hittar knapparna direkt. Trööööög.
Ohoho, när vi började med en liten galoppövning så ville hon sticka iväg hela tiden. Med öronen frammåt for hon iväg från volten flera gånger, men det gick bra till slut. Å Sylvia bara skrattade x)

Kommentarer
Emma

hahahah naw gumman(a) men kolla detta inägg<3?

2009-10-30 @ 15:36:43
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Emma

Hahah du är galen gumman:D<3

2009-10-31 @ 15:10:11
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0