bara för att vara snäll

Imorse blev det lite mys framför tv'n med OC. Första sesongen då eftersom jag har sett alla. Vissa serier har ju typ sisådär 8 sesonger så varför kan inte den serien man gillar också ha det? Hatar att det är slut!
  Ja i alla fall, senare for jag in till stan för att äta på Exotic med pappa och sen gå på stan. Träffade Cissi och Fanny på bussen som räddade mig från min ensamhet haha. Dom följde med och åt och sen gick vi på stan. Köpte så mycket onödigt men det var typ tag 3 betala för 2 eller något liknade överallt så jag, Cissi och Fanny köpte varsinn sak. Blev hotade att gå hem av busschaffisen haha xD

Nu är min tröja fixad och resultatet blev väl ganska okej :)
 <-->

Kram <3 /sK

Kommentarer
Delice

Sööt :O

Du måste kolla min blogg och ge mej rååd!! <3

Vet du vad jag önskar mej i julklapp av dej??

-Att du kaanske skulle kunna hjälpa mej att fixa bloggen lite (a)

Du kan få läsenordet till den omd du vill! Gör vad du vill med den, den kan ju inte bli värre (aa)



Älskling :D<33

2009-10-29 @ 23:26:09
URL: http://deelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0