snö*'.*

Förr var det lixom en sån höjdpunkt på året som skolavslutning. Nu vet jag inte riktigt. Jag vill ju spela fotboll, ute! Fast utan snö så blir det så grått och deppigt. Nu är det äntligen lite ljust i alla fall. Aja, det blir väl säkert lite mer slalom i år när det inte är nån basket.

En helt vanlig helg. Har varit och tittat på tapeter, vilken tycker ni jag ska ta?


Höhöhö nej jag skojade bara. Men asså seriöst vad många olika, snygga knasiga tapeter det finns. Fast eftersom jag ska ha en fototapet så blev det en vanlig enfärgad, typ beige.

Känns lite konstigt utan bil men vi traskade på från busshållplatsen efter vägen.

Vet ni hur många bilar som passerar området vid Dollar Store under en minut? Ca 35 st. Det blir med än 2000 bilar på en timme! ;o

Ahhrrr. Myyyys <3

Jag vill bo på Suomi Soffa! x)

snön är i Lule!

Visst blir det mörkt, men inte såå farligt :)

smaskig efterrätt hos mormor <3

Hade bara lust att kasta in bilder. Massor med bilderrr (:
Ha det bäst



Snow (Hey Oh) - Red Hot Chili Peppers

saknarej <'3

Kommentarer
s i r i

sv; hahahahhahahah ! duär allt kul du ;D haha! :D

2009-11-08 @ 21:27:12
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0