ögonsten

Det blev underbart väder för ridningen och jag fick en underbar häst. Jag blev tillfrågad vilken som var min favorit och då valde jag ju såklart Eydir. En där frågade varför jag har honom som favorithäst. Ja, varför ha jag det? Det har jag egentligen inget svar på. Han bara är så go. Han kanske inte alltid kommer fram när jag ropar på honom, han kanske inte gillar mig, men det är nåt visst med den hästen. Han bara är bra.
Det blev utomhusträning istället för innomhus, fast det är bara possitivt. Inte så jätte seriös men ibland kan man ju få skratta lite.

Här kommer lite bilder från det höstlovet som snart är slut.


Kuddar i alla dess färger och former. En av de bästa sakerna som piffar upp rummet :) <3

Nu ska jag titta tapeter till rummet. Har valt ut några fototapeter men jag vet inte vilken. De två första är mina favoriter :) Fast jag kan ändå inte välja mellan alla. Förslag?


Vet inte vad det blir att hitta på ikväll då, men det blir väl kanske kungar och Ensam mamma söker hon Emma som vanligt, med Evve :)


Kommentarer
Emma

okej(a)Det blir säkert bra:)<3

2009-11-01 @ 18:17:13
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
siri

den andra eller sjunde :D

2009-11-04 @ 19:42:39
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0