jag har havet i rummet,

Så var man och dansade loss på discogolvet igår med Izza och Lina. Inte lika roligt disco som sist men det var ju kul. Gör om det tjejer? Haha tror inte Lina vill.

Annars då. Jo jag satt och spelade fiol i 5 timmar -30 min mat. Gick bra och dom sa att det lät bra också. Nu har jag börjat göra som för flera år sen, spänna mig i stråkarmen, men det är väl bara att stå ut :/ Imorn blir det inspelning från 10 tills vi är klara. Hoppas vi sätter alla låtar på första försöket, haha. För nog blev man ganska trött.

Nu är mitt rum nästan helt klart men stänker in bilder när det är helt komplett. Fast en lite häftig bild kan ni ju få nu och filmer från MusT, byee <3


(a)


 
Bamse-Elefanten och Katterna



Mamma Mia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0