Därför ska man gå på kråk,

Vi är komplediga idag! JIHOOO! Jo då tänker man väl först 'nu ska jag sova läääänge'. Blir det så då tror ni? Nä jag vaknar och är helt pigg kvart över sju. Ja menar vilken människa vill kliva upp då när man är ledig? Inte då jag i alla fall. Jag la men ändå inte tidigt. Men fan vad trött jag var igår, det var helt sjukt. Först sprang jag till G-stads centrum, runt och tillbaks, sen körde jag lite styrka och när jag skulle ducha så kunde jag inte kämma ur shampo. Jag menar hur normalt är det? Ojojoj vad sknt det var att sova sen, men inte sov man länge för det -.-
  Aja, då har jag i alla fall tid för läxor och sånt innan vi ska öva på våran låt till musiken. Jag kom på att det inte är exakt samma melodi på andra versen som på första så just nu - inte just nu då efter som jag bloggar - håller jag på att skriva noter för andra versen. Måste gör min 'Egna träning' till idrotten och 215 engelska-glosor.Njut -.-


Vad tycks om mina egna handskrivna noter? ;)


Idag är det ridning och jag hoppas verkligen jag får Eydir. Har börjat gilla honom extremt mycket så man vill ju gärna ha lite extra tid <3

Åh glömde ju att berätta om i måndags! Åh vad härligt det var att vara tillbaka. Jag ångrar mig inte, men jag har saknat de så himla mycket.


Inga toppen bilder, men toppenhästar <3 ÄLSKAR ER! <3


Kommentarer
Emma

tack sofia<3 Stackare har du så himla mkt läxor:(<3

2009-11-12 @ 17:07:46
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0