Allting blir inte riktigt som man tänkt sig

Det blev inte Flickan som lekte med elden på bio med Emma efter planja. Hände en lite pinsam insident. Den filmen är ju från 15 år så jag skulle gå på toa när Emma skulle köpa biljetter, men sen kom hon upp till mig och väste "lägget, du måste ha lägget". Haha hon såg helt panikslagen ut, men det var bara att säga att jag hade glömt det och välja en ny film. Det blev Trubbel i paradiset. Den var riktigt bra! Än så länge har vi inte stött på någon b-film under våra biostunder.

Det gick inte för Siri igår så jag for till IKEA. Efter det och turridningen idag så är jag ganska ruinerad. Jag köpte en mysig svart fotölj, en kudde till den, ett överkast, en mysig "rad" med 3 kuddfodral i.
 
så :)

Nu ska jag iväg och rida, puss <3


Kommentarer
Emma

åh har du varit på ikea:D

2009-11-01 @ 14:13:01
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0