träffade anna :D

Hejsan svejsan ;)
Idag vare ju sovmorgon, sen skola. Vi hade inte NO som vi skulle ha utan vi fick skriva på eng-berättelsen elr gö bok-affischen. Ganska bra dag eftersom efter lunchen hade vi en timmes rast och sen for vi på skolbio. Där träffade jag Anna för hennes klass var där också :) när jag kom hem la jag mig på altanen och åt godiset vi inte fick äta under bion. Haha tjock man är. x) Snart ska vi å springa med laget, sen blire dommarutbildning. Har inte varit på någon för jag har varit borta, men glöm att jag ska dömma säger jag bara!! Måste lägga mig tidigt idag för vi ska på fågelskådning klockan fem på morgonen imorgon. Sen blire stan med Sötnötten och Sockerbiten <333

Kraaaam <33




Å se hur mkt roligare det blir med någon bild :P Mina små älsklinga<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0