toppendag :) <3

 Ännu ett "idag-har-jag-gjort-inlägg" men vad ska man skriva?? Fråga inte mig. Toppendag idag! :) <33 Först så slutade man ju 9. Sen satt jag vid datan x) Vid halv två for jag till stan och mötte Anna där. Vi gick till kh och lånade lite böcker. Eller först så åt jag på dagoberts :P Haha jag är tjock. Men hade faktist inte ätit nå sen fågelskådningen. Efter det så gick vi till häst och fritid och Anna köpte en present till en kompis och sen gick vi samma väg som jag och Hanna till granngården :D Anna köpte en present till till en annan kompis. Haha, sen gick vi tillbaka till kh och väntade på Siri som skulle komma men hennes buss var typ 10 min sen. Käns som jag har gått väldigt mkt idag x'D Haha, såg föressten 39 st från Kråk/Hemäng :'o Lite många. När Siri kom så gick vi typ till hm och Siri köpte hårspray som luktade asgott! Måste köpa sånt sen ;) Haha å sen köpte glass fast först ville inte Siri köpa där. Hahahahaha men dom var goda. När vi hade ätit klart så gick vi till tiimari å då märkte Siri att hon hade tagit mousse ist för hårspray och hon hade inte fått nått kvitto. Men det gick att byta ändå ;P Var tvungen att åka hem halv 5 för jag skulle på träning. Efter träningen var jag med Evve och Emma som jag fortfarande är. Har sätt hockey. Sverige vs Canada å det blev typ 0-3. FAAN! Semifinal ju!! Elr har jag fel? :'s Nu ska vi till Evve. Ska sova där och se film!! Älskar denna dagen så mkt <333 Hahaha nu ska jag sluta dampa å va social med kompisarna.

Love you girls (a) <33333 Är så sjukt glad att jag har fått träffa er. Ni har en stor plats i hjärtat! Puss på er <3333

Kommentarer
Amanda

Tjenare, Sofia! ;))

2009-05-10 @ 14:57:45
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
siri

haha het bild då -.- du skrev inte VARFÖR jag inte ville äta dära ;p höh!

2009-05-12 @ 14:57:38
Jaha, det var ju jag ;)

Höhö det kanske du inte vill ska komma ut iallmänheten ;) Du kan lita på mig vettu kompis ;D

2009-05-12 @ 15:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0